


צוות השופטים נבחר בקפידה ממגוון קטגוריות מהמוסדות, והארגונים המובילים בארץ
בעבודה עם לקוחות בארץ ובחו"ל הבנה עמוקה ביותר בתחום המיתוג, הקריאטיב, השיווק הUX והדיגיטל. יו"ר צוות השופטים הינו שגיא חביב, שותף בסוכנות Chermayeff&Geismar&Haviv ניו יורק, אליו מצטרפים מנהלי המחלקות לתקשורת חזותית של בצלאל וHIT, מרצים בכירים, מנהלי שיווק של חברות מהגדולות בארץ ובעולם.
THE QUALITY OF AN AWARD CAN BE JUDGED FROM THE JUDGES BEHIND IT
THE QUALITY OF AN AWARD CAN BE JUDGED FROM THE JUDGES BEHIND IT
הקריטריונים לזכייה

WINNING CRITERION
CALL FOR ENTRIES

אסטרטגיה
אסטרטגיה
מקוריות פורצת גבולות
עד כמה הפיתרון הינו שונה באוקיינוס האדום ועד כמה הוא אוקיינוס כחול?
נקודת התייחסות רעננה-חדשנות
כזה עוד לא ראינו
סיפור מותג ברור וטוב
את מי / מה מנצחים ואיך?

פיצוח קריאטיבי
שפת המותג
פיצוח קריאטיבי- שפת המותג
עד כמה הקריאטיב לא רגיל
פריצת דרך
כזה עוד לא ראינו
בידול ממתחרים, זהות ברורה
עד כמה יצרו שפה שונה ומזוהה עם המותג יחסית לכל השוק
חדשנות קריאטיבית
עד כמה השפה חדשנית

האם הקריאטיב מצליח להעביר
את ערכי המותג
עומק והיקף המיתוג
עד כמה בא לידי ביטוי בכל אמצעי המדיה והמכירה
שפה ורבלית
עד כמה יש למותג שפה מילולית ייחודית משלו
איכות העבודה
עד כמה המיתוג הינו ברמה בינלאומית
עומק והיקף המיתוג
עד כמה בא לידי ביטוי בכל התחומים

יישום וחווית
המותג
שמירה על אחידות ועקביות
בכל מקום, לאורך זמן
חווית לקוח
אתר אינטרנט
שירות לקוח
חנות פיזית
אחרי קנייה
חווית עובד
עד כמה המותג נוגע בעובד
פרסום
עד כמה המיתוג בא לידי ביטוי בפרסום הדיגיטלי והמסורתי

אימפקט תוצאתי
סיפור הצלחה
השפעה על גידול במכירות
עד כמה היתה למותג השפעה על גידול במכירות? האם הצליח לייצר יותר נחשקות ? האם הצליח לייצר ערך לפרמייה גבוהה יותר
שינוי תפיסתי
שינוי עמדה בקרב הלקוחות או בניית התפיסה הרגשית הרצויה כלפי המותג

GENIUS
GENIUS
מיתוג גאוני