עטרה בילר
אסטרטגית בכירה
עטרה בילר היא אסטרטגית מיתוג בעלת ניסיון של 30 שנה בענף הפרסום והשיווק. חלק מהזמן כמנהלת מחלקות מחקר ואסטרטגיה במשרדי פרסום ובחברת yes הטלוויזיה בלוויין, וחלק כאסטרטגית עצמאית. עטרה מגיעה מעולמות הפסיכולוגיה והיא בעלת תואר שני בפסיכולוגיה חברתית תעשייתית מאוניברסיטת בר אילן. עטרה מובילה מהלכים של אסטרטגיה ומיתוג עם לקוחות מכל הקטגוריות ואחראית על האסטרטגיה האלמותית של קסטרו ״המעיל״ משנת 1993, לאומי קארד ״לפנק לפנק לפנק״ ועד מותגים כמו אוניברסיטת תל אביב על המורכבות שלה. עטרה כותבת טור ביקורת אסטרטגיה של מהלכי פרסום ושיווק מאז 2009, השתתפה במשך כשמונה שנים בפינה שבועית ברדיו 103 בתכנית של שי ודרור – שהפכה לשי ולאה לב. ולקחה חלק בכתיבת מאמרים מקצועיים וטורי דעה בכתבי עת לא מעטים בתוכם גלובס, הזירה הלשונית, PNAS, סאלונה, אייס ובקהילת מנהלי שיווק מצייצים, המגזין של איגוד השיווק ועוד. עטרה מלמדת קורסים באסטרטגיה שיווקית במסגרות שונות ומדי פעם נותנת כתת אמן באוניבריסטת תל אביב בנושא אסטרטגיה וסיפור המותג.