השתתפות
השתתפות
participation
participation
תנאי סף של ההגשה
1.ניתן להגיש תהליך מיתוג שהיה בשנתיים האחרונות 31.3.2024-1.1.2022
2. אין להציג הרחבות מיתוג שלא היו – דבר כזה יגרור הדחה מהתחרות ללא החזר תשלום.
3.ב-PDF אין להזכיר את שם חברת המיתוג/ממתג/ מעצב
אופן ההגשה
טקסט קצר של עד מקסימום 300 מילים , המתייחס לשני נושאים
האתגר:
מה היה האתגר, מטרת המיתוג, הבעייה שהמיתוג היה צריך לפתור.
אסטרטגיית המיתוג, הרעיון, אישיות המותג, ערכי המותג, טון וסטייל, DNA, חווית המותג
הפיתרון
מה היה הפיתרון הגדול, הייחודי , ברמת האסטרטגיה, פנייה לקהל היעד , אישיות המותג, טון וסגנון, שפה , ומהלכים.
אימפקט מיתוגי- תיאור ההצלחה
יש להביא ציטוט של הלקוח, בדרג מנכ"ל או מנהל שיווק (כולל הנייד שלו לאפשרות בדיקה )
הציטוט עד 80 מילים יתאר עד כמה המיתוג הצליח, עמד במטרות המיתוג, הביא לשינוי בערך המותג, ותרם להגברת או שינוי העניין במוצר
צורת ההגשה
שימו לב!!! אין לרשום את שם חברת המיתוג/הממתג/מעצב
על הפי די אף !!! זה יהיה רשום בטופס הרשמה שתגישו
כל ההדמיות חייבות להיות עיצובים אמיתיים שבוצעו !
הקריאטיב והטקסט יוגשו בקובץ PDF מושקע עד 20 שקפים ומשקל עד 20 mb
הקריאטיב יכלול
לוגו (במידה וזה מיתוג מחדש יש להראות את הלוגו הקודם)
אריזות
אמצעי מכירה
נראות חברה/סניף
דוגמאות לפרסומי פרינט
דוגמאות לפרסומים דיגיטלים
סרטוני מותג (במידה והיו)
מהלכים השקה בוני מותג