israel brand awards winners 2024

israel brand awards winners 2024

gold

אל על

יוריקה מבית גיתם

דבר השופטים

לעיתים נדירות אנו פוגשים מיתוג שמצליח לא רק לשנות את התדמית החזותית של ארגון, אלא גם להניע שינוי תרבותי מהותי בתוכו. המיתוג החדש מהווה דוגמה מופתית לאופן שבו שפה  פשוטה אך נועזת יכולה להפוך חברת ענק שמרנית לארגון חי, נושם ועכשווי. הבחירה בשפה ויזואלית בולטת ומדויקת, המשדרת אנושיות ונגישות, מצליחה ליצור חיבור רגשי חדש עם הקהל תוך שמירה על המוניטין והאמינות שנבנו לאורך השנים.
 

קטגוריה

מזון

gold

Redefine Meat

סטודיו 0304

דבר השופטים

העבודה "רידיפיין מיט" מציגה מיתוג פורץ דרך בתחום הבשר התחליפי, עם אסטרטגיה מדויקת הפונה לראשונה ישירות לקהל אוהבי הבשר. הלוגו האייקוני והצעיר מצליח לשלב נועזות עיצובית.השפה החזותית הייחודית יוצרת מותג בולט ומובחן.

silver

myjool חברת הדיקלאים

BARUCH NAEH & partners

bronze

מיתוג חטיף Elephant

BARUCH NAEH & partners

קטגוריה

משקאות

gold

שוופס קוקטיילים

סטודיו מרחב

דבר השופטים

הפתרון הטיפוגרפי המשולב בצבעוניות עזה משתמש יפה בערך הנתפס של המותג שוופס. האיזון העדין בין המסורת של המותג לבין החדשנות העיצובית תוך שימוש בשפה יותר בועטת ומשוחררת , הצליח לבנות מותג בקטגוריה הצפופה הזאת .  

silver

מיתוג TEA BAR

יותם בצלאל

bronze

מיתוג ויסוצקי

BARUCH NAEH & partners

קטגוריה

ריטייל צריכה ואופנה 

gold

הזוכה

מיתוג TEA BAR

יותם בצלאל

דבר השופטים

המיתוג של רשת טי בר הצליח לשדר מותג בניחוח בינלאומי .תשומת הלב המרשימה לפרטים הכי קטנים מעוררת השראה. והתוצאה היא חווית מותג חדשה אשר הצליחה להגדיר מחדש את התה הקר בארץ.
 

silver

נאות (טבע נאות)

חברת FIRMA בשיתוף עם חברת המיתוג notable מחו"ל

bronze

TNX by lior koka

קבוצת שניב סאסאטק מיתוג

bronze

קניוני עזריאלי

shake design

קטגוריה

מיתוג חברות

gold

אל על

יוריקה מבית גיתם

דבר השופטים

המיתוג החדש של אל על מהווה נקודת מפנה היסטורית בתולדות המותג הלאומי. לאחר עשורים של תדמית שמרנית וארכאית, הצליח המיתוג החדש לחולל מהפך תפיסתי מרשים. השפה העיצובית העכשווית והרעננה משקפת בהצלחה את המעבר מחברת תעופה מסורתית למותג צעיר, גמיש ואנושי.

silver

Flying Cargo

LIRON-DAVID

קטגוריה

תוכנות וסטארט אפ

gold

מובילאי

TOMMYANDYOU

דבר השופטים

מיתוג מובילאי מצליח להרחיב את תפיסת המותג העולמית החדשה. הבחירה בצבע אחד כחול מייצרת נוכחות ויזואלית חזקה ומזוהה. השפה העיצובית החדשנית מצליחה לשבור את התפיסה המגבילה של מובילאי כחברת טכנולוגיה של רכבים בלבד, ומציבה אותה כשחקנית מובילה בעולם הטכנולוגי הרחב.
 
 

קטגוריה

בריאות ויופי

gold

SOLO

Re-Levant

דבר השופטים

המיתוג כאן מציג מקרה קלאסי של טרנספורמציה תפיסתית מלאה. המיתוג מצליח להפוך מוצר שנתפס כבעל דימוי נמוך למוצר יוקרתי ונחשק. המעניק למוצר מעמד של אביזר אישי יוקרתי. תוך יצירת גאווה וחיבור רגשי עם המשתמשים.

bronze

Trust the fungi

Image art

קטגוריה

חינוך

gold

YOUNITED

the cleaner

דבר השופטים

לעיתים רחוקות אנו נתקלים במיתוג שמצליח לחולל מהפכה של ממש בתפיסת המוצר, אך כאן זה בדיוק מה שקרה. השפה שנבחרה, המשלבת צבעוניות נועזת עם שם חזק עם נוכחות, יוצרת חוויה ויזואלית סוחפת שמעוררת סקרנות והתלהבות מיידית. המיתוג מצליח לא רק לשנות את תדמית המוצר, אלא גם ליצור חיבור רגשי עמוק עם קהל היעד – עד כדי כך שההורים חשים דחף טבעי לרצות להיות חלק מהחוויה. העבודה מציבה רף חדש למצוינות בתחום המיתוג החינוכי.

silver

תלמה ילין

BDO digital

bronze

בצלאל השלוחה החרדית

סטודיו רינת הדר

קטגוריה

עמותות

gold

החטופים הנעדרים בעולם

‎Giraff

דבר השופטים

בעיתות משבר, כוחו של עיצוב נבחן ביכולתו להעביר מסר חד וברור שחוצה גבולות ותרבויות. המיתוג שנוצר עבור קמפיין החטופים מהווה דוגמה מבריקה לשימוש בשפה חזותית מוכרת – פורמט מודעות הנעדרים האמריקאי – באופן שיוצר הזדהות מיידית ואוניברסלית. הבחירה בצבעוניות הדרמטית של אדום ושחור, יחד עם הפשטות המכוונת של העיצוב, יצרו שפה ויזואלית חזקה שהצליחה לחצות גבולות גיאוגרפיים ותרבותיים. זוהי דוגמה מעולה לאופן שבו רעיון פשוט המבוצע כהלכה יכול להפוך למחולל שינוי חברתי .

silver

תנועת הצופים

SHAKE DESIGN

bronze

עמותת ניצוצות

Firma

קטגוריה

תרבות

gold

מוזיאון העיר

RE-LEVANT

דבר השופטים

מיתוג מוזיאון העיר הציב אתגר מורכב: כיצד להעביר את התחושה של מוזיאון לצד בית היסטורי הפונה למגוון של קהלים השימוש ביצירת טיפוגרפיה ייחודית ובלעדית לגופן של הלוגו ההיסטורי של תל אביב פשוט מדהים. ומצליח לשקף את רוח תל אביב בראשיתה, יחד עם עיצוב ושפה חוצפנים , יוצר שפה ויזואלית ייחודית המהדהדת הן את העבר והן את ההווה.
 
 

silver

מוזיאון המדע

FIRMA

bronze

מדעטק חיפה

Eureka

קטגוריה

נדלן

gold

בנין מאזה 39 רוטשילד 75 של פיצו קדם אדריכלים

עינת בלום

דבר השופטים

מרענן לראות יצירה שמצליחה לשלב בין העבר להווה באופן מקורי ומרתק. הספר, המתפרש על פני מאה עמודים, מהווה פריצת דרך בתחום הנדל"ן בכך שהוא משכיל לארוג יחד סיפור היסטורי עשיר לצד חדשנות עכשווית. הבחירה בחומרים איכותיים והעיצוב יוצא הדופן מצליחים למצב את הפרוייקט כסופר יוקרתי.
 

silver

פלורה ת"א של קרסו נדל"ן

RE-LEVANT

קטגוריה

עיצוב אריזה

gold

vanila vida

סטודיו 0304

דבר השופטים

השילוב המדויק בין מארז ייחודי המורכב מקופסה ומבחנות, יחד עם עיצוב נקי ומינימליסטי שנולד מתוך הבנה מעמיקה של המותג, מצליח להעניק לוניל – חומר גלם תעשייתי – נוכחות חדשה ומרשימה. הפתרון העיצובי מדגים כיצד חשיבה יצירתית יכולה להפוך מרכיב מזון מוכר למותג חדשני ונחשק  תוך שמירה על המהות והשימושיות שלו.
 

silver

myjool

BARUCH NAEH & partners

bronze

BAITA

סטודיו יותם בצלאל

קטגוריה

עסקים קטנים

gold

מלון גורג

BRAVE

דבר השופטים

העבודה מוכיחה שמיתוג מודרני הוא הרבה מעבר לעיצוב ויזואלי – הוא תהליך מעמיק של בניית זהות, ערכים וחוויה כוללת. המעורבות העמוקה של חברת המיתוג בכל היבטי בניית המותג, מהגדרת הערכים ועד לפרטים הקטנים ביותר, יצרה נרטיב עוצמתי ואותנטי שהצליח "לפגוע" בדיוק  בקרב קהל היעד. התוצאה היא לא רק מלון מעוצב, אלא מותג שהפך במהירות לשיחת העיר בתל אביב.
 
 

silver

אביהו, השווארמה

IDEA

bronze

Dr soup

סטודיו ברעם

קטגוריה

שוק ההון

gold

ביטוח ישיר

Firma

דבר השופטים

המיתוג מחדש של ביטוח ישיר מדגים כיצד אפשר להפיח רוח חדשה במותג מבוסס. השפה של הנקודות בשילוב האיורים משלבת בהצלחה בין קלילות לרצינות, בין הומור לאמינות מקצועית. המיתוג החדש מצליח להפוך את ביטוח ישיר מחברת ביטוח אפורה ורגילה – לחברה נגישה וידידותית.

bronze

בנק ירושלים

raz group

קטגוריה

אפליקציות

gold

דומינוס

UXPERT

דבר השופטים

אפליקציית דומינוס החדשה מציגה חווית משתמש מעולם אחר. השמה במרכז את המילה PLAY האופן שבו האפליקציה משלבת ניתוח נתונים מתקדם עם ממשק משתמש אינטואיטיבי מדגים הבנה עמוקה של צרכי המשתמש והעסק כאחד. שמירה על שפת המותג, יחד עם תהליכי הזמנה פשוטים ונוחים, ויצירת חוויה  של משחק, מוכיחים את הקונספט הזה גם בתוצאות עסקיות מרשימות.
 
 
 
 

silver

נוי השדה

Hybrid

bronze

Champ לצ'מפיון מוטורס

FIRMA

קטגוריה

אתרים

gold

מרפאט של חברת הביטוח הראל והמיתוג של חברת פירמה

UXPERT

דבר השופטים

העבודה של UXPERT מדגימה איך צריכה להיות חווית משתמש אמיתית, לא רק נוחות משתמש אלא יצירת אהדה של המשתמש. השילוב של אלמנטים בלתי צפויים עם שפה מותגית ברורה, יוצר תחושה של משחק וכייפיות. לצד חשיבה ואיפיון אשר פתרו באופן מושלם את נושא ההרשמות וההפניות.
 

silver

התזמורת הפילהרמונית , מיתוג OPEN

UXPERT

bronze

Vizam- שמיר אופטיקה

Rubicon

קטגוריה

קיימות

gold

HELIOS

שלושת הדובים

דבר השופטים

ההצלחה של מיתוג זה טמונה בלוגו ובפונטים הייחודיים ובמיוחד בסלוגן קצר ומדויק הפותח להרבה כיוונים את השפה המיתוגית . המיתוג מצליח לאזן בין שפה הייטקית לבין אמירה ערכית עמוקה, אשר יכולה להוביל שיח חברתי-סביבתי.
 

silver

Dynamic charging

Hybrid

bronze

חברת חיפה

Shake design