israel brand awards winners 2024
israel brand awards winners 2024
דבר השופטים
לעיתים נדירות אנו פוגשים מיתוג שמצליח לא רק לשנות את התדמית החזותית של ארגון, אלא גם להניע שינוי תרבותי מהותי בתוכו. המיתוג החדש מהווה דוגמה מופתית לאופן שבו שפה פשוטה אך נועזת יכולה להפוך חברת ענק שמרנית לארגון חי, נושם ועכשווי. הבחירה בשפה ויזואלית בולטת ומדויקת, המשדרת אנושיות ונגישות, מצליחה ליצור חיבור רגשי חדש עם הקהל תוך שמירה על המוניטין והאמינות שנבנו לאורך השנים.
קטגוריה
מזון
קטגוריה
משקאות
קטגוריה
ריטייל צריכה ואופנה
קטגוריה
מיתוג חברות
קטגוריה
תוכנות וסטארט אפ
קטגוריה
בריאות ויופי
קטגוריה
חינוך
דבר השופטים
לעיתים רחוקות אנו נתקלים במיתוג שמצליח לחולל מהפכה של ממש בתפיסת המוצר, אך כאן זה בדיוק מה שקרה. השפה שנבחרה, המשלבת צבעוניות נועזת עם שם חזק עם נוכחות, יוצרת חוויה ויזואלית סוחפת שמעוררת סקרנות והתלהבות מיידית. המיתוג מצליח לא רק לשנות את תדמית המוצר, אלא גם ליצור חיבור רגשי עמוק עם קהל היעד – עד כדי כך שההורים חשים דחף טבעי לרצות להיות חלק מהחוויה. העבודה מציבה רף חדש למצוינות בתחום המיתוג החינוכי.
קטגוריה
עמותות
דבר השופטים
בעיתות משבר, כוחו של עיצוב נבחן ביכולתו להעביר מסר חד וברור שחוצה גבולות ותרבויות. המיתוג שנוצר עבור קמפיין החטופים מהווה דוגמה מבריקה לשימוש בשפה חזותית מוכרת – פורמט מודעות הנעדרים האמריקאי – באופן שיוצר הזדהות מיידית ואוניברסלית. הבחירה בצבעוניות הדרמטית של אדום ושחור, יחד עם הפשטות המכוונת של העיצוב, יצרו שפה ויזואלית חזקה שהצליחה לחצות גבולות גיאוגרפיים ותרבותיים. זוהי דוגמה מעולה לאופן שבו רעיון פשוט המבוצע כהלכה יכול להפוך למחולל שינוי חברתי .
קטגוריה
תרבות
דבר השופטים
מיתוג מוזיאון העיר הציב אתגר מורכב: כיצד להעביר את התחושה של מוזיאון לצד בית היסטורי הפונה למגוון של קהלים השימוש ביצירת טיפוגרפיה ייחודית ובלעדית לגופן של הלוגו ההיסטורי של תל אביב פשוט מדהים. ומצליח לשקף את רוח תל אביב בראשיתה, יחד עם עיצוב ושפה חוצפנים , יוצר שפה ויזואלית ייחודית המהדהדת הן את העבר והן את ההווה.
קטגוריה
נדלן
קטגוריה
עיצוב אריזה
דבר השופטים
השילוב המדויק בין מארז ייחודי המורכב מקופסה ומבחנות, יחד עם עיצוב נקי ומינימליסטי שנולד מתוך הבנה מעמיקה של המותג, מצליח להעניק לוניל – חומר גלם תעשייתי – נוכחות חדשה ומרשימה. הפתרון העיצובי מדגים כיצד חשיבה יצירתית יכולה להפוך מרכיב מזון מוכר למותג חדשני ונחשק תוך שמירה על המהות והשימושיות שלו.
קטגוריה
עסקים קטנים
דבר השופטים
העבודה מוכיחה שמיתוג מודרני הוא הרבה מעבר לעיצוב ויזואלי – הוא תהליך מעמיק של בניית זהות, ערכים וחוויה כוללת. המעורבות העמוקה של חברת המיתוג בכל היבטי בניית המותג, מהגדרת הערכים ועד לפרטים הקטנים ביותר, יצרה נרטיב עוצמתי ואותנטי שהצליח "לפגוע" בדיוק בקרב קהל היעד. התוצאה היא לא רק מלון מעוצב, אלא מותג שהפך במהירות לשיחת העיר בתל אביב.
קטגוריה
שוק ההון
קטגוריה
אפליקציות
דבר השופטים
אפליקציית דומינוס החדשה מציגה חווית משתמש מעולם אחר. השמה במרכז את המילה PLAY האופן שבו האפליקציה משלבת ניתוח נתונים מתקדם עם ממשק משתמש אינטואיטיבי מדגים הבנה עמוקה של צרכי המשתמש והעסק כאחד. שמירה על שפת המותג, יחד עם תהליכי הזמנה פשוטים ונוחים, ויצירת חוויה של משחק, מוכיחים את הקונספט הזה גם בתוצאות עסקיות מרשימות.
קטגוריה
אתרים
קטגוריה
קיימות