israel brand awards winners 2022
israel brand awards winners 2022
דבר השופטים
שנים ששידורי ישראל – הערוץ הממלכתי – היה האנדרדוג של הטלוויזיה. בזכות הגמלוניות והחווריינות שלו נסק ערוץ 2 שממנו נולדו עם הזמן 12 ו – 13. שנים ששידורי ישראל ניסו ולא הצליחו לתת פייט לערוץ המסחרי. תאגיד השידור כאן יצר יישות שאינה תלויה בתחרות, ומילא חלל שהציבור שיווע לו – חלל שמתקשר לקיומנו בארץ הזו לא במובן הנוסטלגי המאובק אלא במובן הזהותי העמוק והאקטואלי. כל סדרות המקור, תכניות המקור והשפה המותגית מתכתבים עם רעיון ה״כאנ-יות״. יש הלימה חזקה בין השפה של הזהות התאגידית לבין המוצר לבין איך שהצופה חווה אותו. יש מעט מאד הצלחות מיתוג כמו זו.
קטגוריה
משקאות
קטגוריה
מיתוג חברות
קטגוריה
בריאות ותרופות
קטגוריה
יופי וקוסמטיקה
דבר השופטים
מותג הבית של be היה חייב להיות שונה לחלוטין ממה שהצרכן מכיר ובעיקר שונה ממותג life – הפרייבט לייבל של סופרפארם. צ׳יל לקח את הסיפור למקום שמח, אקזוטי ומלא צבע וקצב ויצר עולם מלא תשוקה ויופי ובכך פיצה על היותו של צ׳יל מותג רשת שהרי לרוב הוא נחשב לנחות יותר. אז צ׳יל התמודד עם האופציה לנחיתות וניצח אותה.
קטגוריה
עמותות
קטגוריה
עיצוב אריזה