israel brand awards winners 2022

israel brand awards winners 2022

gold

כאן תאגיד השידור

firma

דבר השופטים

שנים ששידורי ישראל – הערוץ הממלכתי – היה האנדרדוג של הטלוויזיה. בזכות הגמלוניות והחווריינות שלו נסק ערוץ 2 שממנו נולדו עם הזמן 12 ו – 13. שנים ששידורי ישראל ניסו ולא הצליחו לתת פייט לערוץ המסחרי. תאגיד השידור כאן יצר יישות שאינה תלויה בתחרות, ומילא חלל שהציבור שיווע לו – חלל שמתקשר לקיומנו בארץ הזו לא במובן הנוסטלגי המאובק אלא במובן הזהותי העמוק והאקטואלי. כל סדרות המקור, תכניות המקור והשפה המותגית מתכתבים עם רעיון ה״כאנ-יות״. יש הלימה חזקה בין השפה של הזהות התאגידית לבין המוצר לבין איך שהצופה חווה אותו. יש מעט מאד הצלחות מיתוג כמו זו.

silver

ליברה

SHAKE DESIGN

קטגוריה

המיתוג הטוב מכולם
בין הזוכים בקטגוריות

gold

פילהרמונית

OPEN

דבר השופטים

הפילהרמונית עברה ממותג מאובק וזקן שאין לו תקומה למותג צעיר, מיוחד מלא צבע, שצלילי התזמורת בוקעים ממנו, ובמובן מסוים נעשה הבלתי אפשרי.

קטגוריה

מזון

gold

מוגו

bratoss

דבר השופטים

מקורי נאיבי רענן – המותג מספר סיפור שאפשר היה לדלג עליו ולברוח ישירות ל׳מוצר׳ השלגונים. ובכל זאת הוא יצר חוויה שהיא גדולה מהמוצרים. זהו מיתוג.

silver

תנובה אלטרנטיב

מיכל סודאי

bronze

דלישס של שטראוס

SHAKE DESIGN

קטגוריה

משקאות

gold

mine

Re-Levant

דבר השופטים

למרות שזו לא הפעם הראשונה שיין מופיע בפחיות ולא בזכוכית, יש ב mine בשורה חדשנית באווירת המשקה האישי (mine) שמשבש את תפקידו החברתי – משפחתי של יין והופך אותו לגחמה קטנה נהנתנית בניגוד לגרנדיוזיות המיוחסת תמיד ליין.

silver

קפה beanz של שטראוס

יותם בצלאל

bronze

קפסולות האלומיניום של עלית

SHAKE DESIGN

קטגוריה

ריטייל

gold

הזוכה

תדיראן

BARUCH NAEH

דבר השופטים

הנרטיב של שליטה במזג האוויר גדולה ומכוננת יותר מאשר התכונות הטכנולוגיות של מיזוג אוויר שקשה מאד לשכנע את הציבור שמותג מיזוג אוויר כזה טוב בצורה דרמטית מהאחר בנוגע להן.

silver

גרביים COLLECTO

OPEN

קטגוריה

מיתוג חברות

gold

9 ביטוח

FIRMA

דבר השופטים

לקחו קטגוריה שחוקה וידועה והזרימו סיפור חדש שמדבר על לעשות דברים בעצמי ללא עזרה – עד לאבסורד מלא הומור. הארט והקופי פועלים יחד באופן מושלם לתמוך את הנרטיב, והופכים את ״9״ לאייקון.

silver

חברת עו"ד הרצוג פוקס נאמן

BARUCH NAEH

bronze

איתוראן

BARUCH NAEH

קטגוריה

תוכנות וסטארט אפ

gold

קולאוטומיישן

brandiqa

דבר השופטים

המעבר ממיזוג אוויר לאקלים הוא מעבר מ׳ברזלים׳ לנרטיב – זה חכם ומאפשר למותג לבלוט מעל תחרות של דומים.

קטגוריה

בריאות ותרופות

gold

אלטמן

Shake design

דבר השופטים

במקום להיות רפואי הצליח אלטמן ליצר מצד אחד טמפלט קבוע כזה שמעורר יראת כבוד כלפי האוטוריטה הרפואית של אלטמן ומצד שני לצקת חווית צבע שמסמנת מוצרים ומאפשרת לצרכן להבדיל ולבחור ובעיקר להרגיש שמדובר בחיוביות החיים ולא בחולי.

silver

mycospring

רויטל קדמי

קטגוריה

תרבות וחינוך

gold

הפילהרמונית

OPEN

דבר השופטים

הפילהרמונית עברה ממותג מאובק וזקן שאין לו תקומה למותג צעיר, מיוחד מלא צבע, שצלילי התזמורת בוקעים ממנו, ובמובן מסוים נעשה הבלתי אפשרי.

silver

אנו, מוזיאון העם היהודי

עצמי

bronze

פסטיבל OFF TLV

FIRMA

קטגוריה

יופי וקוסמטיקה

gold

chill

CONCEPTICA

דבר השופטים

מותג הבית של be היה חייב להיות שונה לחלוטין ממה שהצרכן מכיר ובעיקר שונה ממותג life – הפרייבט לייבל של סופרפארם. צ׳יל לקח את הסיפור למקום שמח, אקזוטי ומלא צבע וקצב ויצר עולם מלא תשוקה ויופי ובכך פיצה על היותו של צ׳יל מותג רשת שהרי לרוב הוא נחשב לנחות יותר. אז צ׳יל התמודד עם האופציה לנחיתות וניצח אותה.

קטגוריה

עמותות

gold

ברטלי

מותג מיטיב

דבר השופטים

הסכנה שעמותה לטיפול בנוער בסיכון תיצבע באור של מסכנות – גבוהה. ברטלי הסית את אלומת האור משם למקום הרואי של ניצחון הרוח הספורטיבית וגמיעת המרחקים עם גלגלי האופניים. זה מתכתב עם נצחון הרוח על המגבלה הנפשית אבל לא אומרים את זה אלא עושים את זה וזה נראה טוב ומעורר חיוך ושמחה.

silver

הקרן החדשה

DESIGNIT

קטגוריה

מיתוג מעסיק

gold

אמדוקס

מקאן טק

דבר השופטים

בעבר ראינו הרבה חברות עם תקציבים גדולים שניסו לשנות תדמית ולא הצליחו. אמדוקס במהלך מיתוג נועז , חוצפני, הצליחה לנער מעצמה את הכבדות והרצינות ולהפוך להיות מותג רלוונטי לצעירים , וגאווה לעובדים.

קטגוריה

נדלן

gold

EXCHANGE רמת גן

brave

דבר השופטים

למתג מותג נדל״ן בתוך מתחם הבורסה זה כמעט בלתי אפשרי. אקסצ׳יינג׳ עשו זאת. הם יצרו פנטזיה וסטנדרט שהבליטו את הפרויקט ויצרו הבטחה מרתקת כלפי השוק.

silver

פארק צפון

brave

bronze

דמרי

MarketBlend& Blue cow

קטגוריה

עיצוב אריזה

gold

MIDNIGHT

משק פתורה שמן זית בלילה

קרן רובינשטיין

דבר השופטים

הסיפור של ייצור לילי של שמן זית והכללת הסיפור בכמה סמלים כמו הינשוף, הזיתים ושמי הלילה, והאמירה שהדברים הטובים מיוצרים בלילה – הפכו את המותג מסכנת קומודיטי (הרבה שמני זית בהיצע) לייחודי וכזה שמציע העצת ערך ייחודית ומפתה.

silver

שוקולד ALIN

טלי שטרן

bronze

better barber

WICKED

קטגוריה

עסקים קטנים

gold

לאקי צ'יקן

Craft concept

דבר השופטים

השפה האמריקאית, ההומור והקלישאה של העוף בר מזל (שזה קצת אכזרי אבל מאד מקובל בקרב טורפי הבשר) – משחקים משחק ילדותי ושמח שבעיקר מעורר תיאבון. יש פה גם נוסטלגיה וגם חדשנות.

bronze

פסטטריה

מיכל סודאי

קטגוריה

אתר הכי חוויתי

gold

אלמנטור

elementor

דבר השופטים

כשאנו מדברים על חווית משתמש, אנו מדברים על אתר שמפתיע אותך, גורם לך לחייך , להבין שמדברים איתך באמת, באותנטיות , לצד עיצוב מרשים, צבעוני, וחדשנות מוצרית.

bronze

ארומה

יותם בצלאל

קטגוריה

אפליקציה הכי חוויתית

gold

רכבת ישראל

UXPERT

דבר השופטים

מלוח רכבת טכני וקר שהפך לאפליקציה לא מספיק משביעת רצון, לממשק משתמש חייכני, אינטואיטיבי ומהנה לשימוש – כזה שמרמז גם על חווית נסיעה טובה.

bronze

בנק לאומי

FIRMA