ד״ר דן הרמן
אסטרטג עסקי-שיווקי ויוצר מותגים. מומחה לשוקי הפרימיום והיוקרה ולשיווק מבוסס FOMO
מסייע למנהלים בארץ ובעולם להשיג מטרות מאתגרות באמצעות פיצוחים יצירתיים שמשלבים אסטרטגיה, שיווק, ומיתוג מתוחכם. מומחה לפסיכולוגיה של קונים. מנכ"ל "יתרונות תחרותיים" ויו"ר "פרימיום – המכון לאסטרטגיות פרימיום ויוקרה". גילה את ה- FOMO ונתן לתופעה את שמה. פרסם ספרי ניהול מצליחים בישראל, ארה"ב, רוסיה, הודו ועוד.