תחרות המיתוג היוקרתית
תחרות המיתוג של ישראל מציינת ומכבדת את החשיבות וההשפעה שיש למיתוג, לחדשנות ולעיצוב, ומציגה את מהלכי המיתוג פורצי הדרך שהיו בישראל בשנתיים האחרונות. מאות עבודות יוצגו בתחרות לצוות שופטים בכיר ביותר.
לאתר התחרות תהיינה מאות אלפי כניסות ובטקס הענקת הפרסים the brand award show יהיו מאות מנכ"לים , מנהלי ומנהלות שיווק ומותגים מהחברות המובילות בישראל מכל התחומים, החל ממזון אופנה וצרכנות וכלה בסטארט אפים והי טק.
Israel Brand Award נותנת במה מכובדת ורצינית לחברות, מנהלים ומנהלות אשר הצליחו בזכות כשרונם הייחודי לייצר מותגים ומהלכים יוצאי דופן ולהפוך את המוצרים והשירותים שלהם למותגים נחשקים בעלי אישיות ייחודית.
The award that shows your amazing work
The
award
that
shows
your
amazing
work
תחרות המיתוג של ישראל מציינת ומכבדת את החשיבות וההשפעה שיש למיתוג, לחדשנות ולעיצוב, ומציגה את מהלכי המיתוג פורצי הדרך שהיו בישראל
בשנתיים האחרונות. מאות עבודות יוצגו בתחרות לצוות שופטים בכיר ביותר.
לאתר התחרות תהיינה מאות אלפי כניסות ובטקס הענקת הפרסים the brand award show יהיו כ 600-700 מנכ"לים , מנהלי ומנהלות שיווק ומותגים מהחברות המובילות בישראל מכל התחומים, החל ממזון אופנה וצרכנות וכלה בסטארט אפים והי טק .
Israel Brand Award נותנת במה מכובדת ורצינית לחברות, מנהלים ומנהלות אשר הצליחו בזכות כשרונם הייחודי לייצר מותגים ומהלכים יוצאי דופן ולהפוך את המוצרים והשירותים שלהם למותגים נחשקים בעלי אישיות ייחודית.
THE AWARD THAT SHOW YOUR AMAZING WORK
מי זכאים להגיש מועמדות?
כל מי שעשו מהלך מיתוג, עיצוב יוצא דופן: מנהלי.ות מותגים ומרקום, חברות מיתוג, מעצבים ויועצים, חברות דיגיטל וUX אשר עשו מהלכי מיתוג ועיצוב מצטיינים ומבריקים בשנתיים האחרונות 31.3.2024 – 1.1.2022 מוזמנים להשתתף. התחרות תזכה לחשיפה גדולה הן במדיות השונות והן באתר התחרות אשר יחשוף את הזוכים בפני חברות וארגונים.
מה ירוויחו הזוכים בפרס
1. אפשרות להשתמש בחותמת התחרות
2. העדפה של לקוחות המעוניינים במיתוג
3. פרסום וחשיפה במדיה והרשתות
4. פרס יוקרתי -חותמת של הצלחה
5. תצוגה קבועה באתר התחרות
6. אפשרות להשתמש בחותמת הפרס באתר שלהם,
ובכל פרסום תדמיתי שיעשו
7. תקשור בקמפיין רשתי של חברות המיתוג המנצחות
הכירו את צוות השופטים
הכירו את צוות השופטים
MEET THE JUDGES
צוות השופטים נבחר בקפידה ממגוון קטגוריות מהמוסדות, והארגונים המובילים בארץ
בעבודה עם לקוחות בארץ ובחו"ל הבנה עמוקה ביותר בתחום המיתוג, הקריאטיב, השיווק הUX והדיגיטל.יו"ר צוות השופטים הינו שגיא חביב, שותף בסוכנות
Chermayeff&Geismar&Haviv ניו יורק, אליו מצטרפים מנהלי המחלקות לתקשורת חזותית של בצלאל וHIT, מרצים בכירים, מנהלי שיווק של חברות מהגדולות בארץ ובעולם.
THE QUALITY OF AN AWARD CAN BE JUDGED FROM THE JUDGES BEHIND IT
THE QUALITY OF AN AWARD CAN BE JUDGED FROM THE JUDGES BEHIND IT
קטגוריות
הקטגוריות
THE CATEGORIES
צוות השופטים יחפש איכות ומקוריות פורצת דרך ועקבית של קונספט, עיצוב וביצוע על פני מספר נקודות מגע של מותג.
בכל קטגוריה זוכים ב 3 מקומות :ראשון, שני ושלישי
בכל קטגוריה זוכים:
מקום ראשון- זהב
מקום שני- כסף
מקום שלישי- ארד
מתוך כל הזוכים בקטגוריות
יבחר מהלך המיתוג הטוב מכולם-
ADLER BRAND AWARD
המוקדש לזכרו של ראובן אדלר
מגדולי המעצבים בישראל, מי שהיה
אמור להיות יו"ר צוות השופטים הראשון
של ISRAEL BRAND AWARDS , אך לצערנו לא הספיק.
Adler brand award
THE BEST OF ALL BRANDiNG
הקריטריונים לזכייה
WINNING CRITERION
CALL FOR ENTRIES
אסטרטגיה
אסטרטגיה
מקוריות פורצת גבולות
עד כמה הפיתרון הינו שונה באוקיינוס האדום ועד כמה הוא אוקיינוס כחול?
נקודת התייחסות רעננה-חדשנות
כזה עוד לא ראינו
סיפור מותג ברור וטוב
את מי / מה מנצחים ואיך?
מה ערכי המותג שנבחרו ומדוע?
פיצוח קריאטיבי
שפת המותג
פיצוח קריאטיבי- שפת המותג
עד כמה הקריאטיב לא רגיל
פריצת דרך
כזה עוד לא ראינו
בידול ממתחרים, זהות ברורה
עד כמה יצרו שפה שונה ומזוהה עם המותג יחסית לכל השוק
חדשנות קריאטיבית
עד כמה השפה חדשנית
האם הקריאטיב מצליח להעביר
את ערכי המותג
עומק והיקף המיתוג
עד כמה בא לידי ביטוי בכל אמצעי המדיה והמכירה
שפה ורבלית
עד כמה יש למותג שפה מילולית ייחודית משלו
איכות העבודה
עד כמה המיתוג הינו ברמה בינלאומית
עד כמה ערכי המותג באים לידי ביטוי?
עד כמה בא לידי ביטוי בכל התחומים
יישום וחווית
המותג
שמירה על אחידות ועקביות
בכל מקום, לאורך זמן
חווית לקוח
אתר אינטרנט
שירות לקוח
חנות פיזית
אחרי קנייה
חווית עובד
עד כמה המותג נוגע בעובד
פרסום
עד כמה המיתוג בא לידי ביטוי בפרסום הדיגיטלי והמסורתי
אימפקט המיתוג
עד כמה סיפור הצלחה?
השפעה על גידול במכירות
עד כמה היתה למותג השפעה על גידול במכירות? האם הצליח לייצר יותר נחשקות ? האם הצליח לייצר ערך לפרמייה גבוהה יותר
שינוי תפיסתי
שינוי עמדה בקרב הלקוחות או בניית התפיסה הרגשית הרצויה כלפי המותג
GENIUS
GENIUS
מיתוג גאוני
האתר עם ה-UX הטוב ביותר
שפה ויזואלית בהלימה למותג
שפה חזותית מקורית וייחודית
תאימות למותג וערכיו
אחידות בין הממשקים הדיגיטליים
מיקרו קופי
אנימציות, אינטראקציות, מעברים
מוצר
מענה על צורך אמיתי
ייחודיות מול מתחרים
חדשנות
חוויה ייחודית ויוצאת דופן
שימושיות
קלות, יעילות ופשטות
Onboarding
תקשורת דו-כיוונית
איך נשמר הקשר עם המשתמש.ת?
מה קורה אחרי?
הקריטריונים לזכייה
WINNING CRITERION
CALL FOR ENTRIES
אסטרטגיה
אסטרטגיה
מקוריות פורצת גבולות
עד כמה הפיתרון הינו שונה באוקיינוס האדום ועד כמה הוא אוקיינוס כחול?
נקודת התייחסות רעננה-חדשנות
כזה עוד לא ראינו
סיפור מותג ברור וטוב
את מי / מה מנצחים ואיך?
פיצוח קריאטיבי
שפת המותג
פיצוח קריאטיבי- שפת המותג
עד כמה הקריאטיב לא רגיל
פריצת דרך
כזה עוד לא ראינו
בידול ממתחרים, זהות ברורה
עד כמה יצרו שפה שונה ומזוהה עם המותג יחסית לכל השוק
חדשנות קריאטיבית
עד כמה השפה חדשנית
האם הקריאטיב מצליח להעביר
את ערכי המותג
עומק והיקף המיתוג
עד כמה בא לידי ביטוי בכל אמצעי המדיה והמכירה
שפה ורבלית
עד כמה יש למותג שפה מילולית ייחודית משלו
איכות העבודה
עד כמה המיתוג הינו ברמה בינלאומית
עומק והיקף המיתוג
עד כמה בא לידי ביטוי בכל התחומים
יישום וחווית
המותג
שמירה על אחידות ועקביות
בכל מקום, לאורך זמן
חווית לקוח
אתר אינטרנט
שירות לקוח
חנות פיזית
אחרי קנייה
חווית עובד
עד כמה המותג נוגע בעובד
פרסום
עד כמה המיתוג בא לידי ביטוי בפרסום הדיגיטלי והמסורתי
אימפקט תוצאתי
סיפור הצלחה
השפעה על גידול במכירות
עד כמה היתה למותג השפעה על גידול במכירות? האם הצליח לייצר יותר נחשקות ? האם הצליח לייצר ערך לפרמייה גבוהה יותר
שינוי תפיסתי
שינוי עמדה בקרב הלקוחות או בניית התפיסה הרגשית הרצויה כלפי המותג
GENIUS
GENIUS
מיתוג גאוני
השתתפות
השתתפות
participation
participation
תנאי סף של ההגשה
1.ניתן להגיש תהליך מיתוג שהיה בשנתיים האחרונות 1.1.2022-31.3.2024
2. אין להציג הרחבות מיתוג שלא היו – דבר כזה יגרור הדחה מהתחרות ללא החזר תשלום.
3.ב-PDF אין להזכיר את שם חברת המיתוג/ממתג/ מעצב
אופן ההגשה
טקסט קצר של עד מקסימום 300 מילים , המתייחס לשני נושאים
האתגר:
מה היה האתגר, מטרת המיתוג, הבעייה שהמיתוג היה צריך לפתור.
אסטרטגיית המיתוג, הרעיון, אישיות המותג, ערכי המותג, טון וסטייל, DNA, חווית המותג
הפיתרון
מה היה הפיתרון הגדול, הייחודי , ברמת האסטרטגיה, פנייה לקהל היעד , אישיות המותג, טון וסגנון, שפה , ומהלכים.
אימפקט מיתוגי- תיאור ההצלחה
יש להביא ציטוט של הלקוח, בדרג מנכ"ל או מנהל שיווק (כולל הנייד שלו לאפשרות בדיקה )
הציטוט עד 80 מילים יתאר עד כמה המיתוג הצליח, עמד במטרות המיתוג, הביא לשינוי בערך המותג, ותרם להגברת או שינוי העניין במוצר
צורת ההגשה
שימו לב!!! אין לרשום את שם חברת המיתוג/הממתג/מעצב
על הפי די אף !!! זה יהיה רשום בטופס הרשמה שתגישו
כל ההדמיות חייבות להיות עיצובים אמיתיים שבוצעו !
הקריאטיב והטקסט יוגשו בקובץ PDF מושקע עד 20 שקפים ומשקל עד 20 mb
הקריאטיב יכלול
לוגו (במידה וזה מיתוג מחדש יש להראות את הלוגו הקודם)
אריזות
אמצעי מכירה
נראות חברה/סניף
דוגמאות לפרסומי פרינט
דוגמאות לפרסומים דיגיטלים
סרטוני מותג (במידה והיו)
מהלכים השקה בוני מותג
צורת ההגשה לאתרים ואפליקציות
שימו לב!!! אין לכתוב את שם חברת הux על קובץ הםי די אף
קובץ pdf הכולל טקסט, מספר תמונות מסך של האתר/האפליקציה כולל קישור לאתר/ האפליקציה
הקריאטיב והטקסט יוגשו בקובץ PDF מושקע עד 20 שקפים ומשקל עד 20 mb כולל קישור לאתר/אפליקציה
האתגר
הצגת האתגר והמטרה שהוצגה בפניכם באיפיון ופיתוח האתר
טקסט עד 300 מילים
הפיתרון
הצגת הרעיון הכללי של הפיתרון והצגת אלמנטים ייחודיים שפותחו
בטקסט עד 100 מילים
תוצאות
ציטוט של מנהל השיווק (עד 80 מילים) של הלקוח המתאר כיצד האתר או האפליקציה החדשים השפיעו על היעדים , הן מבחינה חוויתית והן מבחינת יעדים .
צריך לצרף את הנייד שלו , למקרה ונרצה לבדוק עימו
עלויות הרשמה
עלויות הרשמה
Registration costs
הכנס והטקס השנתי
הכנס והטקס השנתי
THE BRAND AWARD SHOW
THE BRAND AWARD SHOW
האירוע והטקס השנתי
BRAND AWARD SHOW
מוזמנים:
מנכ"לי חברות, מנהלי שיווק, מנהלי מותגים, חברות מיתוג, חברות דיגיטל, עיתונאים, ספקים.
מהלך ארוע:
קבלת פנים
הרצאות אורחים
טקס חלוקת הפרסים
צילומי זוכים
קינוחים
מקום ותאריך יועדכן בהמשך
THE BENEFITS FOR YOU AS A WINNER OR NOMINEE
על הפרס
על הפרס
the prize
the prize
CONRAD פרס התחרות
CONRAD עוסק במפגש שבין היצירתי למוכר, גבול רגשי מסקרן שחי בעולמו של כל מותג. הפרס מהווה פוטנציאל לחיבור רגשי בין תחושת הוקרת הכבוד לבין המרחב הפיזי בו אנחנו פועלים.
במבט ראשון, העיצוב מסתורי ומסקרן ולא ברור אם מדובר במוצר טכנולוגי חכם או אביזר עיצובי. המבנה מבוסס על פרופורציה מאוזנת בין שני גופים, אשר משלבים באופן מפתיע חומרים מנוגדים: העץ החם והמסורתי ולצידו פלסטיק בגימור טכנולוגי ומתוחכם. הזווית העדינה בה מתכנסת הצורה כלפי מעלה מעניקה לה תחושה של יציבות מחד ותנופה אופטימית כלפי מעלה מאידך, כייצוג ויזואלי של התחדשות ויצירתיות. בחלק העליון מובלט בצורה צנועה ומתוחכמת לוגו התחרות שנראה כאילו מתנגד לכוח הכבידה ופורץ כלפי מעלה, מוגן בשכבות שקופות שמתפקדות כמנסרה ויוצרות עניין אופטי שונה מכל נקודות מבט.
"בין שני הגופים עיצבתי חריץ דק ושקוף, כאשר מניחים את המוצר על גבי תאורה, קרני האור בוקעות לחלל דרך אלמנט שקוף ודק אשר באופן מעניין מעניק תחושה של עתידנות. הדפסת טקסטורה של עץ ועליה שכבה שקופה דקיקה יצרה אפקט ויזואלי חזק, הלקוח מעולם עיצוב הפנים של רכבי יוקרה" אומר נעם טננבאום, מעצב המוצר.
טכנולוגיית היצור שהלמה באופן מושלם את דרישות העיצוב היתה הדפסת תלת-מימד במדפסת החדשנית Stratasys J55 אשר מציעה שילוב בין מספר חומרי גלם ברמות שקיפות וצבעים שונים ומאפשרת הדפסה תמונה תלת מימדית בדיוק רב כחלק אינטגרלי מהמוצר.
על הפרס
פרסי הזכייה בתחרות יוצרו ע"י חברת STRATASYS, אחת מחברות מדפסות התלת מימד המובילות בעולם. כאשר רמת הגימור ודיוק הפרטים העיצוביים התאפשרו בזכות טכנולוגיית ה- Polyjet המתקדמת של החברה. טכנולוגייה זו הינה טכנולוגיית Multi-Material צבעונית ייחודית, המאפשרת שילוב ווקסלים מיקרוניים בגביע הפרס, כך שממש כמו תמונה אבל בתלת מימד מתקבל חלק שקוף וצבעוני מודפס בתלת מימד.
לאחר עיצוב הגביע שבוצע על ידי המעצב נועם טננבאום בתמיכתו של נפתלי אדר, מנהל תחום היישומים בחברת STRATASYS, התחילה מלאכת ההדפסה. טכנולוגיית ה- Polyjet נבחרה הודות ליכולתה ליצור יצירות אומנות באיכות גבוהה ובדיוק פרטים שאין שני לו. טכנולוגיה זו הינה היחידה מסוגה המאפשרת הדפסה ברזולוציה גבוהה, תוך שימוש בצבעוניות ושילוב מרקמים וחומרי גלם שונים. השילוב בין עיצוב חדשני לטכנולוגיה מתקדמת הוא שאפשר להביא לחיים את הפרס – יחיד במינו ובדרך הייצור שלו.
מעצב הפרס
JOIN US!
JOIN US!
תחרות המיתוג של ישראל מציינת ומכבדת את החשיבות וההשפעה שיש למיתוג, לחדשנות ולעיצוב, ומציגה את מהלכי המיתוג פורצי הדרך שהיו בישראל
בשנתיים האחרונות. מאות עבודות יוצגו בתחרות לצוות שופטים בכיר ביותר.
לאתר התחרות תהיינה מאות אלפי כניסות ובטקס הענקת הפרסים the brand award show יהיו כ- 500-600 מנכ"לים , מנהלי ומנהלות שיווק ומותגים מהחברות המובילות בישראל מכל התחומים, החל ממזון אופנה וצרכנות וכלה בסטארט אפים והי טק.
לפרטים על השתתפות ומתן חסות
050-4302430
חסות ראשית
פלטיניום
1. שילוט בנפרד בארוע והטקס -באחריות הלקוח
2. לוגו החברה יהיה למעלה בדף הבית ולא למטה עם יתר נותני החסות
3. באתר התחרות בנושא השותפים תקבל פסקה גדולה יותר
4. סרטון הפתיחה בכנס
5. 8 סרטונים בין פרס לפרס
6. דוכן גדול בפואיה של הארוע
7. עלייה לבמה בטקס למתן פרס מהלך המיתוג של השנה
והקרנת סרטון החברה שוב לפני הגשת הפרס
8. ברכת מנכ"ל החברה בדברי הפתיחה של הטקס
חסות
זהב
1.הופעה באתר התחרות -תחת נושא משתתפים , יכלול פסקה
על החברה כולל תמונה וקישור לאתר.
לכל אורך הזמן מתחילת הפרסום ועד הטקס ועוד 4 חודשים לאחריו!!!
2. 4 סרטונים תדמית של החברה בין חלוקת הפרסים
4.דוכן בפואיה הכניסה בארוע והטקס
5.שיתוף הלוגו בכל השילוטים והפרסומים של התחרות
6.עלייה לבמה למתן אחד מפרסי התחרות
חסות
כסף
1.שיתוף בכל פרסומי התחרות
2. שיתוף של הלוגו באתר התחרות
3.שיתוף הלוגו בכל השילוטים והפרסומים לתחרות